متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

  • ۰
  • ۰

چرا حفاظت از قدرت مهم است؟

هیچ شرکتی توانایی اینکه دارایی های IT خود را بدون محافظت از مسائل مربوط به قدرت ترک کند، ندارد. در اینجا فقط چند از تا دلایل که چرا اینگونه است، ذکر شده است:

  • حتی قطع برق کوتاه می تواند مشکل ساز باشد. از دست دادن قدرت حتی به کمی مدت یک چهارم ثانیه می تواند موجب اتفاقاتی شود که ممکن است تجهیزات IT را در هر جایی از ۱۵ دقیقه تا ساعت ها غیر قابل دسترس کند. و خرابی پر هزینه است. برخی از کارشناسان معتقدند که اقتصاد ایالات متحده بین ۲۰۰ میلیارد $ و ۵۷۰ میلیارد $ در سال به دلیل قطع برق و سایر اختلالات از دست می دهد. پس بهتر اسا از یو پی اس استفاده  شود
  • قدرت ابزار تمیز نیست. طبق قانون، برق می تواند بطور گسترده به اندازه کافی به علت مشکلات قابل توجهی برای تجهیزات IT متفاوت باشد. با توجه به استانداردهای فعلی ایالات متحده، برای مثال، ولتاژ از نظر قانونی می تواند از ۵٫۷ درصد تا ۸٫۳ درصد زیر مشخصات کامل، متفاوت باشد. این بدین معناست که آنچه در ارائه خدمات امیدوار کننده ولتاژ ۲۰۸ فاز است، در واقع می تواند از ۱۹۱ تا ۲۲۰ ولت متغیر ارائه شود.
  • قدرت برق ۱۰۰ درصد قابل اعتماد نیست. در ایالات متحده، در واقع، تنها ۹۹٫۹ درصد قابل اعتماد است، که به یک احتمال ۹ ساعت خاموشی در هر سال ترجمه می شود.
  • مشکلات و خطرات تشدید کننده هستند. سیستم های ذخیره سازی امروز، سرورها و دستگاه های شبکه از اجزاء بسیار کوچک استفاده می کنند که بی رمق هستند و تحت شرایط قدرتی که تجهیزات نسل های اولیه به راحتی تحمل می کردند، شکست می خورند.
  • ژنراتورها و سرکوبگران افزایشی کافی نیستند. ژنراتورها می توانند سیستم های عملیاتی را در طول قطع برق نگه دارند، اما آنها برای راه اندازی زمان لازم دارند و هیچ حفاظتی از افزایش ناگهانی قدرت و دیگر اختلالات الکتریکی ارائه نمی دهند. سرکوبگران افزایشی به افزایش ناگهانی قدرت کمک می کنند اما به مسائلی مانند از دست دادن قدرت، ولتاژ پایین و شرایط کاهش ولتاژ کمک نمی کنند.
  • در دسترس بودن این روزها همه چیز است. یک زمانی، IT نقش حمایتی در شرکت ایفا می کرد. این روزها کاملا مرکزی به این است که چگونه بسیاری از شرکت ها در رقابت شرکت می کنند و برنده می شوند. هنگامی که سیستم های IT پایین باشند، فرآیندهای کسب و کار اصلی به سرعت به سکون کشانده می شوند.

در دسترس بودن همه چیز است، اما هزینه های برق باید مدیریت شود. هزینه قدرت / برق و خنک کننده در سال های اخیر به صورت مارپیچی از کنترل خارج شده است. مدیران مرکز داده معمولا مسئول دستیابی به در دسترس بودن بالا هستند در حالی که به طور همزمان هزینه های برق را کاهش می دهند.

سیستم های یو پی اس بسیار کارآمد می توانند با این هدف کمک کنند، و محصولاتی که امروزه در دسترس هستند، حتی چند سال پیش بود یک گزینه هم نبودند.

  • ۹۶/۰۲/۱۱
  • upsisfahan upsisfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی