متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

  • ۰
  • ۰

دوربین مدار بسته COHUHD COSTAR

در سال ۱۹۴۹ میلادی  شرکت CohuHD Costar در کالیفورنیا آمریکا شروع به انجام فعالیت خود نمود . این شرکت یکی از تولید کنندگانی است که محصولات نظارت تصویری با کیفیت بالا را تولید می کند ، این گونه محصولات برای کارکردهای موردنیاز در زیر ساخت های طراحی می شوند که حیاتی هستند .

این شرکت توانسته است محصولات نظارتی ( شامل محصولات تحت شبکه و محصولات آنالوگ ) را با دوام بالا و همچنین کیفیت عالی تولید کند که از این محصولات در محیط های استفاده می شود که هم حساسیت بالا دارند و هم مکان های خاصی هستند . البته باید بدانید که محصولاتی که این شرکت تولید می کند برای محیطهای گرم ، مرطوب ، مه دود و آلود  مناسب می باشند .

این شرکت راه حل های نظارتی تصویری را در اختیار کاربران می گذارد که این راه حل ها از تکنولوژی های نو فشرده سازی و همچنین ترکیبی تصویری برداری با کیفیت عالی ترکیب شده اند .

علاوه بر مطالبی که بیان کردیم این شرکت در حیطه ارائه دوربینهای مداربسته باکس به شکل OEM به مشتریان خود هم فعالیت می نماید .

 

محصولات این شرکت را می توانیم به دسته بندی های زیر تقسیم کنیم :

  • دوربین مدار بسته آنالوگ
  • دوربین مداربسته تحت شبکه
  • انواع دوربین مداربسته PTZ صنعتی
  • دوربین مدار بسته ضد مه
  • دکودر سیستم مداربسته
  • دوربین مداربسته هیبرید
  • و ....

دقت داشته باشید که این شرکت محصولات و راهکارهای را ارائه می دهد که برای محیط های حساس و همچنین موقعیت های بحرانی مورد استفاده قرار بگیرند . این شرکت هدف اصلی خود را بر روی ارائه انواع دوربین مداربسته PTZ متمرکز کرده است که بتوان به این دوربین ها برای نظارت بر محیط های باز و بازارهای روباز اعتماد کرد و قابلیت اطمینان بالا را داشته باشند .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته COHUHD

اگر بخواهیم از رده قیمتی محصولات این برند را بررسی کنیم باید بدانیم که این محصولات در رده بالا بازار قرار داشته اند و همچنین دارای کیفیت بالا و برای محیط های حساس ، خاص و صنعتی طراحی شده اند .

اگر شما هم به دنبال دوربینی هستنید که بتوانید برای محیط های خاص از آنها استفاده کنید و همچنین هزینه ی زیادی نیز برای این موضوع در نظر گرفته اید می توانید از دوربین های این برند استفاده نمایید قطعا یک انتخاب عالی خواهید داشت.

در دیگر پست ها هم گفته شده است که یکی از معیارهای اصلی و مهم در خرید دوربین مداربسته توجه به کیفیت است . هیچ گاه محصولی را نخرید که دارای برند بی نام و نشان است ( دوربینی با برند ناشناخته و نامعتبر )  زیرا ممکن است دچار مشکلات برای شما گردد همچنین این گونه محصولات پشتیبانی و خدمات ضعیفی داشته اند  وشما مجبور شوید هزینه های جانبی دیگری را نیز پرداخت نمایید پس همواره دوربینی را خریداری کنید که یک برند معتبر و دارای شهرت داشته باشد که نیازهای شما را بر طرف نماید  .

 

دوربین مدار بسته COHUHD ساخته چه کشوری می باشد ؟

در کالیفورنیا آمریکا  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است . متاسفانه این محصولات در ایران نمایندگی ندارند و به صورت مستقیم نمی توان آنها را تهیه کرد .

اگر شما هم دوست دارید محصولات این شرکت را بخرید باید از طریق مکاتبه با شرکت یا شرکت های واسطه این محصولات را تهیه نمایید .

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • upsisfahan upsisfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی