متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

  • ۰
  • ۰

دوربین مدار بسته  ARECONT VISION

در سال ۲۰۰۳ میلادی شرکت آرکانت ویژن در آمریکا فعالیت خود را شروع کرد .این شرکت توانست به عنوان یکی از بهترین شرکت های که محصولات تصویری تخت شبکه (IP) را تولید می نماید ، معروف شود . این شرکت  توانسته است پیشرفت سریعی در حیطه  دوربین مدار بسته و تجهیزات نظارت تصویری  در بازار داشته است .

در سال ۲۰۱۴ میلادی محصول های این شرکت به واسطه شرکت  SpaceX مورد استفاده قرار گرفت . این شرکت خصوصی در حیطه طراحی تولید و همچنین راه اندازی راکت پیشرفته و فضاپیمای ناسا و سازمان های دیگر نیز فعالیت های  دیگری را انجام می دهد .

در سال های اخیر این شرکت توانسته است که موسسات مختلفی ، جایزه های متفاوتی را دریافت کند . البته فراموش نکنید که محصولات این شرکت دارای استاندارهای متفاوت بین المللی می باشند .

در ادامه محصولات نظارتی این شرکت را به دسته بندی زیر تقسیم کرده ایم :

 

جالب است بدانید که این شرکت توانست است در حیطه پردازش تصویر تکنولوژی های جدیدی را اختراع کند که از جمله آنها می توان به دوربین های مداربسته دام و باکس سری  ®MegaVideo و MegaDome™ و دوربین های ۳۶۰ درجه پانوراما سری         SurroundVideo  ®  اشاره کرد .

این شرکت محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کند و دارای نمایندگی های زیادی در دنیا می باشد .

 

رنج قیمت دوربین مداربسته آرکانت ویژن (ARECONT VISION)

اگر بخواهیم از نظر قیمتی به به این محصولات اشاره کنیم باید بگوییم که محصولات این شرکت در رده بالا در بازار هستند اگر قصد دارید محصولی را بخرید که کیفیت خوبی داشته باشد و همچنین از نظر مالی هیچ محدودیتی ندارید  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این محصول را خریداری نمایید.

هنگامی که می خواهید یک محصول امنیتی و حفاظتی را بخرید توجه داشته باشید که انتخاب یک برند با کیفیت عالی می تواند یکی از فاکتورهای اساسی  خرید باشد و همواره از خرید محصولاتی با برندهای ناشناخته و بی نام دوری کنید  تا دچار مشکل نشوید .

 

دوربین مداربسته ARECONT VISION ساخت چه کشوری است ؟

در آمریکا  دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است .  خط تولید محصولات این شرکت در کشور آمریکا است . اگرمیخواهید محصولات این شرکت را در ایران خریداری کنید به راحتی می توانید به فروشنده ها و فروشگاههای فروش لوازم نظارتی و حفاظتی مراجعه نمایید .

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • upsisfahan upsisfahan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی