متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

متخصص سئو

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت برای رتبه های بالاتر در گوگل

  • ۰
  • ۰

لیمون تم با طراحی در موضوعات :

قالب خبری وردپرس

قالب شخصی وردپرس

قالب شرکتی وردپرس

قالب خلاقانه وردپرس

توانسته اعتماد کاربران و متخصصین طراحی سایت را جلب نمایند به طوری که همم اکنون بیش از ۱۲۰۰ مشتری و متخصص طراح وب از پوسته وردپرس ایرانی شرکت  لیمون تم استفاده می نمایند.

خرید قالب وردپرس از شرکت لیمون تم بسیار راحت و سریع بوده و با پرداخت آنلاین مبلغ امکان دانلود قالب برای کاربر محیا خواهد شد. قالب شخصی وردپرس وقالب خبری وردپرس از موضوعاتی است که لیمون تم به صورت تخصصی فعالیت داشته و موفق ترین قالب وردپرس را در این زمینه به خریداران پوسته وردپرسارائه نموده. سه اصل ، مدیریت آسان قالب وردپرس ، عدم پیچیدگی قالب وردپرس و اصالت قالب ایرانی وردپرس مهمترین اصول اولیه بوده اند که از روز اول لیمون تمدر طراحی قالب وردپرس در نظر گرفته و رعایت نموده.

قالب وردپرس

خلاقیت را اساس کاری طراحی پوسته و قالب وردپرس در لیمون تم کردیم ، سعی کردیم با مطالعه و بررسی کامل موفقیت قالب های خارجی وردپرس را با بومی سازی و تلاش بیش از اندازه واحد فنی که شاید بیش از ۱۰۰ ها بارر قالب طراحی شده را تست و دیباگ مینمایند و ماهها زمان و یک تیم ۱۰۰ نفره در تولید و خلق قالب وردپرس زمان صرفف مینمایند تا همکاران و مشتریانمان که اغلب از شرکتهای متخصص و طراحان سایت میباشند از محصول خریداری شده راضی باشند و بتوانند مشتریان خود را نیز کاملا راضی کنند.

  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • upsisfahan upsisfahan

قالب وردپرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی